miercuri, 29 decembrie 2010

Ultimul banc din 2010, cu motociclişti

Un tip îl sună pe prietenul său cel mai bun:
      - Scuză-mă că te deranjez chiar în luna de miere, dar am nevoie de sfatul tău pentru o decizie crucială. Suspectez de ceva timp cã soţia mă înşeală. Semnele obişnuite... sună telefonul şi, dacă răspund eu, cel care sună închide. Soţia iese foarte mult cu "prietenele" ei şi când o întreb cine sunt acestea întotdeauna îmi răspunde "Doar nişte prietene de la serviciu, nu le cunoşti." Stau întotdeauna treaz şi mă uit pe geam, ca să văd maşina din care coboară când se întoarce acasă, dar întotdeauna vine pe jos, pe alee; deşi aud o maşină care pleacă de la colţul strãzii. Odată am luat telefonul ei doar pentru a vedea cât e ceasul şi a început să ţipe să nu mai pun mâna pe telefonul ei. În fine, niciodată nu am deschis acest subiect cu ea. Cred că în adâncul sufletului meu pur şi simplu nu vreau să aflu adevărul, dar aseară a ieşit iar şi m-am hotărât s-o pândesc. Am parcat motocicleta mea Kawasaki aproape de garaj şi m-am ascuns după ea. Chiar în acel moment, când eram culcat după Kawasaki-ul meu, am observat cã prin învelişul de la supapa motorului părea că se scurge puţin ulei. E ceva ce pot repara singur sau trebuie să o aduc la service?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu