miercuri, 10 august 2011

O echipa de amatori. San Marino sau Romania?!

      Într-un final, am avut noroc că meciul San Marino - România a fost transmis de o televiziune. Au văzut toţi românii de ce sunt în stare românii noştrii.
      Ne-a fost dat să vedem azi un meci pragmatic, un meci echilibrat între doi selecţioneri care au întâmpinat probleme serioase în alcătuirea lotului: antrenorul naţionalei din San Marino nu ştia cum să-i învoiască pe jucători de la şcoli, fără ca aceştia să nu aibe probleme, iar V.i.P s-a confruntat din nou cu eterna problema a mai vechiului meu prieten Tamaş, alcoolul."bă Adi mă, am aici 2-3 sticle de tărie ce vrei să fac cu ele. Dă-l încolo de meci. Oricum suntem peste ei. San Marino!?". Astfel, pentru prim-unşpe, Piţurcă a alcătuit un lot format din jucători emblematici ca Chipciu, Curelea, Chiricheş, iar după pauză au mai intrat Strătilă, Pintilii, Nicoară, Luchin......
      De fapt, nu mă mai lungesc. Mi-e ruşine să mai scriu ceva, nu are rost să-i acord atâta importanţă unei jeg de echipă... Şi mai vine obositu` ăla de comentator să-mi spună că San Marino e o echipă ruptă în două. Oare nu România e ?
Închei cu un banc:
- De ce nu-l ia nici o echipă străină pe Bănel Nicoliţă?
- Pentru ca are prea mulţi kilometrii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu